Условия за ползване

1. Каква е доставката на пратката ми и колко време отнема?

  • За доставката на любимите ти FoodBrains миксове - ние се доверяваме на М&BM Експрес или Speedy в зависимост от Вашият избор при чекаут. 
  • Минималната цена за доставката е с цена 3лв до 2 опаковки от миксовете ни (или до 1кг). Или - при промоционални условия - може и да е по-ниска или безплатна.
  • За всеки следващ килограм - цената ще бъде автоматично калкулирана в Shopping Листа ти при приключване на поръчката.
  • Като времеви диапазон куриера ни е обещал, че ще доставя пратките до 2 работни дни след направена поръчка. (Например ако поръчате в Сряда - има големи шансове храните да са при теб в Петък :) )
    UPDATE: във връзка с усложнената ситуация около Covid-19 - моля извинете ни, ако има някакво забавяне в доставките. Правим всичко по силите си за да не допускаме подобни ситуации. Благодарим.
  • За всеки направен абонамент - всеки месец обещаваме, че ще получавате пратките си на един и същи ден. Например ако сте се платили абонамента си на 5то число - всеки месец щше получавате храните си на 7мо число (освен ако не промените датата на доставки от страницата за управление на абонаментите си).

2. Какво е Абонамент и какво е предимството?

  • Абонамент към храните на FoodBrains е нашата цел и задача за потребителите ни. Имайки в предвид ползите и качествата на храните ни, чрез абонамента - искаме да предоставим максимално удобна, сигурна и необходима услуга, която да помага на тялото, ежедневието и здравето ти.

  • FoodBrains Абонаментите са направени за да пестят времето ти и да улеснят ежедневието ти.

  • Всеки Абонамент ти носи голяма отстъпка от регулярната цена като знак на благодарност, че пестиш и нашето време.

  • Да се абонираш за някой продукт на FoodBrains - означава да получаваш регулярно определен продукт, докато не решиш да промениш това в твоя Потребителски профил.

  • Всеки направен абонамент може да бъде паузиран, анулиран, променен във всеки един момент в който решиш.

  • Всеки може да се абонира за един или повече продукти единствено чрез Картово плащане.
  • За да се абонираш - избери подходящ продукт и изберете времевия период на получаване на избрания продукт или бройка. (Например - ако изберете FoodBrains Mix Банан и Кокос / 10бр. и изберете едномесечен период (периодичност) - това означава, че всеки месец - в избрания от теб ден ще получаваш избрания от теб продукт, а ние автоматично ще дебитираме стойността на продукта от използваната карта за първоначалната покупка)
  • Също така - можете да сменяте/махате картата с която е направена първоначалната поръчка.
Всеки направен Абонамент, за който и да е продукт - може лесно и удобно да бъде управляван от Потребителския ти профил.
Можеш да:
  • Паузираш абонамента (временно преустановяваме доставките към вас и плащанията ти към нас, докато не махнеш паузата)
  • Анулираш абонамента (решаваш, че вече нямаш нужда от регулярни доставки на продукта)
  • Промениш абонамента (можеш дори да смениш вкуса и продукта от следващия период)
  • Променяш продуктите към абонамента
  • Променяш разплащателната карта към абонамента
  • Добавяш или махаш артикули от абонамента
  • Ако ти омръзне вкуса, за който си абониран... или пуснем продукт, който ти се струва по-добър... няма проблем! Просто отиди на страницата с твоите Абонаменти в потребителския профил и промени продукта в абонамента. Следващия период - ще получиш новоизбрания продукт. И няма лимитация - можеш да променяш всеки месец продукта или вкуса.
  • Ако ти се налага да отсъстваш за по-дълго или е Коледа/Великден и си решил да ядеш като разпран... пак няма проблеми! Просто постави пауза на доставките и ние ще пропуснем следващата доставка.
  • Много други удобства...

Абонирайки се за някой от продуктите ние - ще получиш освен удобството на услугата и преференциални цени за всяка поръчана храна, като отстъпките ще са всеки месец.

За да можем да осигурим тази страхотна отстъпка от 20-25% от регулярната цена на продукта, изискваме минимум три месечна употреба на услугата, в която няма да може автоматично да прекратите абонамента. Разбира се - ако имате нужда да го направите - не се колебайте и се свържете с нас на посочените телефони или имейл за да го преустановим от администраторския панел при нас.

3. Връщане и Замяна на храните?

  • Във FoodBrains имаме нужното уважение към всеки един от клиентите си и сме сигурни, че това е единствения начин да имаш клиенти.
  • Всеки може да върне която и да е храна, която е поръчал и платил, без основателна причина на посочения адрес на сайта, стига да не липсва повече от 1 пакетче от получената опаковка. Ние знаем, че всеки има свой вкус и уважаваме това. Ние ще възстановим пълната сума за храните, която си платил.
  • При нарушена цялост на малките пакетчета - моля свържете се с нас и ще ви изпратим нови. При нарушена цялост на опаковката, моля не приемайте пратката от куриера.

4. Плащания на продуктите?

  • Всяка заявка за продукти FoodBrains може да бъде платена посредством Кредитна/Дебитна карта (и в отделни случаи с наложен платеж).
  • При направена еднократна заявка за някой или няколко продукта - метода за плащане с банкова карта е предоставен от нашия посредник - Mollie NV и Stripe. При избор за плащане при наложен платеж (Плащане при получаване) - клиента следва да заплати при доставката на куриера сумата, която е упомената при завършването на поръчката.
  • При направена заявка за Абонамент - е възможно единствено плащане посредством Банкова карта. Посредника, с който работим за абонаментните плащания е Braintree (a PayPal service) или Stripe technologies. След успешно абонаментно плащане, ще дебитираме сумата от картата, която сте използвали на дата, която сте избрали от периода на абонамента. Можете да прочетете повече за абонаментите на страницата на всеки продукт и тук в т.2

Updated on 01.02.2021